arkadaşlar bana şu oyunun ingilizce dil dosyasını gönderebilecek yokmu?oyunu oynayamıyorum.bu arada siz sormadan ben söyleyim.digeceksiniz ki ing dil dosyasını napacan?şunu yapacam;benim oyun rusça internetten indirdim.zaten pekte ugraşmadım,hemen indi sagolsun.(riplenmiş -yaklaşık 700 mb)ama dedigim gibi rusça kurdum tr dil dosyasını da yükledim ama tr yama sanırım ing nin üstüne yapılmış.şuan oyunun birazı tr birazı rusça.tr tamamda rusça bilmiyoruz.naaapcaz.bunu nasıl halledebilecegimi bilen varmı?teşekkürler.
##################################
pardon arkadaşlar dosyayı buldum atmam gerekn yere attım ama yinede istedigimi yapamadım.bukez de yarısı ing yarısı rusça oldu.nasıl düzeltebilecegimi biliyormusunuz?