Slamdunker bence de.hedo birde korka korka oynadı savunması zaten berbattı.hücmmmmmsal yönüde istikrarsız.iki maç üstüse 20 sayıyı bir kere gecti galiba.
GOZİT bende onu demek istemiştim kafayı sayı atacam diye bozduğu için verimli geçirilebilecek sezonu kötü geçirdi
Slamdunker Birde Orlando da Steve Francis le oynama etkisi var.Hedo da onun gibi içeri yuklenip sut felan atmaya basladı alışık olmadığı seyler yaptı.