Orjinal Mesajı Yazan: tr_e
bu sene rookie'ler çok kötüydü(genelleme)
Ewt gnelde kötülerdi... Begendiklerim ;
Josh Smith - Josh Childress(Atlanta)
Ben Gordon - Luol Deng(Chicago)
Emeka Okafor(Charlotte)
Shaun Livingston(Clippers)
Mike Sweetney - Trevor Ariza(Knicks)
Jr Smith(Hornets)
Dwight Howard - Jameer Nelson(Orlando)
Sebastian Telfair(Portland)