sokak futbolcusu ispanya'ya gitmek isterdim. ayrıca latin amerika ülkeleri özellikle arjantin ve brezilya da ilgimi çekiyor. hem oradaki futbol düşüncesini de tam olarak anlarım. eğer biraz daha güvenli bir ülke olsa türkiye çok daha yaşanabilir bir ülke olur. unutmadan söyleyeyim. bir araştırmaya göre norveç dünyanın en yaşanabilir ülkesi seçilmiş.
blueeda ingiltere isterdim...yada Türkiye'nin koşullarının daha ii olmasını isterdim kendi açımdan deil yaşayız bakımı,ekonomikl yönlerden...o zaman hç bi ülkeye deişilmez..
nuso isveç veya norveç çünkü küçüklüğümden beri kuzey ulkelerine sempatim vardır we kızlarıda çok güzell :D :D :D :D
Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz AmerikA.. AmeriKa.. Amerika , yazarların da belirttiği gibi tam bir tüketici cenneti. Mesela ; eline sıcak bir içecek döküldü mü dünyanın tazminatını alıyorsun orda. Zengin olmak isteyenlerin gitmesini tavsiye ederim :)
TWISTER bende ABD ,ingiltere ,ispanya, hong kong a gitmek isterdim ama sadece gezmek için TÜRKİYE'den başka bir yerde yaşayamam
GReeNN Türkiye derim başka bişey demem ama Dubai doğumlu olmak vardı herşey beleş evleniyorsun devlet sana bedava ev veriyor hani ev varya ev yani denize sıfır artı 20.000 $ evlilik parası eğer çiftler işsizse devlet iş veriyor onun dışında banka 50.000 $ kredi veriyor inşallah bizim ülkemizde birgün öyle olur gerçi çok uzak ama yinede Allah'tan umut kesilmez
CarlosSantana ben de sizlere katılıyorum ülkemden başka bi yerde yaşayamam. gezerim ama yaşayamam artık buralara o kadar alıştık ki terkedersek ordaki hayata alışmak çok uzun sürer. gezmek için hollanda , çek cum. , mısır , macaristan, amerika , uzakdoğu v.b
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: SoniC maacera dolu amerikaa....çok lüx bi şehir,tatil için ideal..ama yaşam için türkiye. buradaki yanlışı bulun:D:D
showman Orjinal Mesajı Yazan: militan buradaki yanlışı bulun:D:D macera dolu amerikaaaaa... çok lüx bir ŞEHİR.... :)
masterofpuppets02 avrupada her ulkeyi gezdim nerdeyse zaten fransiz asılıyım fransada doğdum biliyorum oraari italyayi belcikayi hery eri ama Cuba da olmak isterdim Free World..