Orjinal Mesajı Yazan: gsomer72
Arkadaşlar karne zamanı yaklaşıyor benim içimde bi korku var ya matematik 2 gelirse.günlerdir aklımdan çıkmıyor.Sizin karneler nasıl gelecek
maşallah..matematik 2 gelsin öylemi:)
benim lise ikide 7 tane sorumlu dersim vardı..
şimdi lise sondayım..hiç yok,hepsinden teker teker geçtim,not ortalamasıyla değil,direkt mezun oluyorum.:)