ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: freerapper oyyy İsmet arkadaş bizim ordan Trabzonlu ama o tipik laz (kimse yanlış anlamasın) ve de burası kişi tarif etme yeri değil konuyu görmedin herhalde hadi yürü yanlış kapı :D :D :D
freerapper olm anlamadınmı gene kalın kafalı demek istiyorum :) la millet o kadar konuşmuş sen gene anlamıyon hep en iyi nash off daraldım biraz oku yazıları ve üstünde düşün öle cevap yaz nedir bu nash sevdası
ismet_nash ve ben en iyi nash diye hiçbir zaman bir şey demedim beni tanıyosun öyle bişe demediğimi de biliyorsun yukardaki yazıyı da öylesine espiri olsun diye yazdım rahatsız boş yere konuşup da yer doldurma
freerapper zuahahha kimmiş en iyi nese boşver boşuna yer kaplamasın yazılar sadece görüşü yazıp bırakmak en iyisiydi daha fazla espiri yapmayalım o zaman.
ysf1903 arkadaşlar nba çalışanlarının bi bildiği war heralde ki nash i seçtiler ama bence de steve nash
forever_iverson Orjinal Mesajı Yazan: CowBooy ben de farklı bir bakış açıcı getiriyim... bence bu senenin en iyi guardı Iverson'dı.. kariyerinin en iyi iki sezonundan birini geçirdi.. defansta ve hücumda mükemmeldi.. sanıyorum kariyerindeki en yüksek asist ortalamasını bu sene yakaladı..zaten maç başına 3 top çalıyo bu da defansının ne kakadar iyi olduğunu gösteriyo... tek şanssızlığı o da kidd gibi kötü bir takıma sahip üstelik yanında iki tane rookie vardı bu sene... ama o tek başına play-offlara taşıdı takımını.. yüreğini koydu oyuna bu sene... ben nash i bi köşeye atıyorum hayranları kusura bakmasın ama Iverson Nash'ten daha çok hakediyordu MVP'yi bu sene.. efficiency ratingine bakarsanız zaten ligde 4. .. yani Nash gibi sadece hücumda etkili değildi.. oyunun her yerinde vardı.. işte budur dostum çok hakılısın mvp yi nah diilde sahq alsa veya lebron alsaydı şaşırmazdm ama nahs nası alıo ya mvp yi sadece hücüma göre veriolarsa ozmn reggi millerde yıllarsa nba nın en iyi üçlükçülerindendi ama hiç mvp olmadı... :confused:
beko Orjinal Mesajı Yazan: forever_iverson işte budur dostum çok hakılısın mvp yi nah diilde sahq alsa veya lebron alsaydı şaşırmazdm ama nahs nası alıo ya mvp yi sadece hücüma göre veriolarsa ozmn reggi millerde yıllarsa nba nın en iyi üçlükçülerindendi ama hiç mvp olmadı... :confused: shaq haketmedi ki mvp yi adamın kaç maç doğru düzgün oynadığını gördük bu sezon... son 3 sezonla şimdi ki shaq kesinlikle çok farklı wade sırtladı takımını... lebron alsaydı iyi olurdu ama daha genç olması ve takımını play-off taşıyamaması en büyük etkendi... reggie miller konusunda bencede haklısın.... bide nash hücumla değil takımını taşısığı yerle aldı o mvp ödülünü, boşuna vermediler :mad:
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Mr.Bean Nash bir numara helal olsun abi ama bi açıklasan :p niye nash baksana millet döktürmüş zuahahaha :D :D
GOZİT nash 2 numara kidd bir numara bkz. eski martin yeni martin- geçen sezonun başındaki carter sonundaki carter bkz. eski nowitzki yeni nowitzki
uykucu aras baron davis derim sutu iyi fizik gucu iyi billups da oyle jason kidd her zaman akla gelen isim olmustur bende dywnane wade de baya iyi geliyo nash bunlardan snra bence ama mvp olduguna gore onda da var yani :D