Nash odulu bu sene hakkiyla ald1 bence. Tamam norrmalde ben de jason kidd in daha iyi bi guard oldugunu savunurum ama konu "Jason Kidd als1n mvp odulunu" oldu birden bire. Steve nash tak1m1n1 oynatt1 bu sene asist kral1 oldu ac1k ara. Bu senenin en iyi kazanma yuzdes1n1 elde ettiler(ki gecen sene tak1m1n yerini de bilioz). Ha eger bu tak1ma guard olarak jason kidd i koyarsan o da mvp olur en az nash kadar rahat. Ama bu senenin mvp si Nash (ve veren adamlar emin olun bizden cok daha fazla bilgiye sahip insanlard1r ve cok daha fazla tart1sm1slard1r kime vereceklerini)
Bu adam su tak1mda oynasayd1 tak1m1 daha iyi yapard1 die olmaz bu isler