Fevzi Orjinal Mesajı Yazan: militan e hadi olmadımı? 50 kişi tamam şimdi @rm@n'ın listeyi attachlemesini beklicez ;)
XII Ewet arkadaşlar artık 50 kişiyi tamamladık.Bu akşam listi yayınlayacağım önce test edilicek tabiki.**Ayrıca listeye eklenmek isteyen arkadaşlar akşama kadar maillierini yazsınlar.**
nuso ya beyler beni bikaç kisi listessine eklemis bende virus gelir diye reddettim pardon biri last blow du onu sonradan listeme ekledim pardon... :o :o :o :o
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: SteGaNoS imzayı değiştirecem yakında sayfa açılırken kasıyormuş.. evet ben sana bu yüzden özel mesajda attım zaten ;) biran evvel değiştirirsen çok memnun olurum...