Pizarro aggression99@msn.com walla bende çounuzun ward1 ama hacklendi bide bu 1 leri nas1l düzelticem?
XII Orjinal Mesajı Yazan: Exotic_Galatasaraylı aggression99@msn.com walla bende çounuzun ward1 ama hacklendi bide bu 1 leri nas1l düzelticem? List çıkınca herkesi otomatikman eklemiş olacaksın.
XII Orjinal Mesajı Yazan: Exotic_Galatasaraylı abi ben burdakileri tek tek ekledim ne yap1cam ??? beyler siz bişi yapmayacaksınız 50 kişi oluşunca ben list yayınlayacan siz bişi yapmayın.
Dabulu benim zaten msn de scn listesi var uzun zamandır. şu anda 88 tane msn varmış scn den. ama herneyse bende yazayım msn adresimi susurluk72@msn.com