Sistemi zorlayan oyunlara girmeden önce overclock yapıyorum işe yarıyor.Tabi overclocktan alacağınız performans oyuna göre değişiyor.Eğer siz de FX5200 sahibiyseniz ve overclock yapmak istiyorsanız;aşağıdaki adımları uygulayın.
1-Başlat>Çalıştır>Regedit yaz ve enter'a bas.
Çıkan kayıt defterinde:
2-HKEY_LOCAL_MACHINE>SOFTWARE>NVIDIA Corporation>NVTweak
NVTweak üstünde sağa tıklayın ve yeni>DWORD Değerini tıklayın.Çıkan yere isim olarak "coolbits"yazın ve 2 kez enter'a basın.Değer olarak ta 3 yazın.Bilgisayarınızı yeniden başlatın.Artık sağa tıklayıp ekran kartının özelliklerine bakınca sol tarafta "Saat Frekansı Ayarları" diye bir ayar göreceksiniz.Buradan overclock yapıp daha sonra eski haline getirebilirsiniz.Benim önerim "Performans 3D"ye girip "En İyi Frekansları Algıla"ya basınız.Umarım oyunlardan daha fazla zevk alırsınız.(az da olsa) :cool: