ThE_s2d Orjinal Mesajı Yazan: ogulcan123 Anelka Adrianoyla Beraber Cok iş Yapıyor ben anelka kadar berbat bir forvet görmedim şu fm de mehmet yılmaz dan farkı yok
@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: ThE_s2d ben anelka kadar berbat bir forvet görmedim şu fm de mehmet yılmaz dan farkı yok Evet çok haklısın ;)
*EmPeRoR* **Beyler ilk sezonunuzda mutlaka ama mutlaka Romario'yu alın her maçta en azından 1-2 atıyor.**
jgajtu Orjinal Mesajı Yazan: @DR!@NO ????????? Bende iii diiildi:) SAna şöyle sööliim adamı aldım ve ilk sezon 27 sonra 47 sonra 44 bilmem anlatabildim mi? ve çoğu karşı karşıya keşke screen yapabilsem ama şu an oyunum çalışmıyo v5.0.5'i yükledim ve kös gibi bana birinin yardım etmesini bekliyorum :(
PaoLo_RosSi yeni denedim fm de en golcü adam shevchenko adam affetmiyor 23 maçta 41 gol attı şu ana kadar müthiş yaw bi de owen bu iki adam diğerlerinden farklı çok zor kaçırıyolar
bybrooklyn FERNANDO CAVENAGHİ Tek geçerim hiç bir forvete değişmem . JERMAİN DEFOE . FREDY ADU . SERHAT AKIN . Henry . ya hepsi hemen hemen hep atıyo adamların dediigi gibi morali düsgün olsun yeter ama bu CAVENAGHİ için geçerli deil
robinho_GS ben robinho diyorum bir deneyin 5 pozisyondan en az 3 tanesini atıyo.şuan 16 maçta 22 golde