alex85 Anelka bende müthisti.. sampiyonlar ligini kazandiktan sonra, Liverpoola gitti 22 milyona.. sonra forvet problemiz vardi..
ŞANLI_ henry nin kaçırması çook zor hele gününde oldumu orta sahadan bile çakar valla tabi ilk 2 yılında genelde olyo 3. sene de basıyom tekmeyi :D
Pentagram_15 Biraz tuhaf gelecek ama bende Bursaspor'a Ümit Ozan Kazmaz'ı aldım. Adam yarım sezonda 18 maçta 14 gol 16 asist 8 MoM oldu. Süper top sürüyor ve bence çokta iyi son şutları en azından Okan Yılmaz'dan kat kat daha iyi. Türk olarak bence lazımsa alınması gereken bir adam.
KalkVeSavas tevez cm de girdiği 10 un 9 unu kaçırıyordu..zuvurawski mi ne onu aldım şimdi..o uzaktan hep atıyor ama karşı karşıya bahtsız.
**Hector** lebohang mokoena karsı karsıya kaldığında cogu kez asırtma atar ve hep gol olur.asırtma atmasa bile gol olur.bide ümit ozan kazmaz.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Biraz tuhaf gelecek ama bende Bursaspor'a Ümit Ozan Kazmaz'ı aldım. Adam yarım sezonda 18 maçta 14 gol 16 asist 8 MoM oldu. Süper top sürüyor ve bence çokta iyi son şutları en azından Okan Yılmaz'dan kat kat daha iyi. Türk olarak bence lazımsa alınması gereken bir adam. evet ümit ozan kazmaz ı ben cm den beri hep alırım. son vuruşları iyi forvette kullanıyorum ama sol kanatta sorun olduğunda sola da çekiyorum ve çok faydalı bi futbolcu herkese tavsiye ederim.
Pentagram_15 yuh, Hilesiz bu kadar gol attırmak bir oyuncuya çok zor ama olamaz diye bir kural da yok.
KalkVeSavas bizim mahallede 9 numara derler bana.gollerim genelde aşırma tarzında,abanarak olur,adriano tarzında.
Venom CAVENAGHİ GERÇEKTEN GÜSEL PEREA GÜSEL SAVİOLA GÜSEL ADRİANO GÜSEL kusura bakmayın caps lock açıkmış bakmadan yazdım-silip de küçük yazmaya üşendim