Övgüler için herkese teşekkürler elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz.Ama sunu söyliyim benim yamalarımın yanına yaklasabilecek sekilde özen göstermiyor kimse Türkiye'de...
Siz yamaları kullanan arkadaşlar bir teşekkürü cok görmezseniz böyle ardı arkası kesilmez calısmalarımın;)
İngilizce yada Türkçe istediginiz dilde oynayabilirsniz.
Uefa sıralamasına bakmadık sadece dostum...