Orjinal Mesajı Yazan: photoshoptr
Türkiyeyi karalayanlar utansın! Kurban bayramlarında hayvanları adam gibi hiç bir acı hissettirmeden kesme yöntemi sadece İslamdadır! Hani nerde hayvan hakları?
sen ne diyon? türkieyde bem me kesimler gördüm hayvnın gözünü kaptmadan çat çat kesiyo herif önüne geleni....hayvan bıçağın üstüne geldiğini görüyor.
siz biliyor musunuz sizin yediğiniz etlerin, sucukların yapıldığüı hayvanlrın nsıl öldüğünü? hasyvanlrı birşeyin sütüne koyuyorlar ve hayvan canlı, sadece bacaklrı bağlı, bi tne bıçak var, her hayvan geçince iniyor kafaya o kadar süratli ki... canlı canlı hepsi gidiyor işte. o kadar kişiye et nasıl eytişsin yoksa? başka çaresi olmasa da en azından en başta hvnı uyutuğ y da uyuşturup kesmeleri lazım ama o zaman biz yyerken zararlı olur...en iyisi az kişinin yemesi ama hayvnı düzgün kesmek cı çektirmemek çok önemli.