Orjinal Mesajı Yazan: NecromanceR
Kadınların kürk giymesinden dolayı suçlanmasını anlamıyorum. Burada esas nokta bu şekilde insanlık dışı yöntemlerle hayvanların postlarının alınması
Et yemek gibi kürk de giyilir. Yeter ki ne olursa olsun hayvan steril ortamlarda ve en azından bayıltılarak kesimi yapılmalı. Kurbanda El-Kaide örgütü stili canlı canlı koyunların boğazlarının kesilmeside hoş değil. Önce bayıltılmalı, sonra kesilmelidir
Bence çok yanlış bir düşünce bu. Doğal kaynaklar ihtiyaçlar dahilinde tüketilmelidir. Et yemekte insan vücudu için bir ihtiyaç olmasının yanı sıra insanın et yeme ihtiyacı ilahi olarakta desteklidir. Yersin yemezsin o senin bileceğin iş fakat hayvanına dikkat edildiği sürece zararı olmaz. Üstelik insanın belirli hayvanların etini yemesi besin zinciri dahilindedir.
Fakat kürke gelince, kürk insan vücudu için bir ihtiyaçmıdır? "Aman bey evde kürk bitmiş, gelirken yarım kilo alıverde dolma sarayım", eksikliği hissedilir mi? Ve eğer giyilmesi çok gerekiyorsa bile gerçeğinden ayırt edilemeyecek şekilde yapılan, gerçeğinden daha hesaplı olan yapay kürk yeterli değil midir ki sırf kürkü için bir hayvan öldürülsün. Ama her zaman gerçek kürk tercih edilir. Neden tercih edilir çünkü havası, karizması vardır. Sırf bu hava için bir hayvanın derisinin yüzülmesi(ki kürke zarar gelmesin diye bu yollarla yapılır) normal geliyorsa o da bayağı ilginçtir. Üstelik sürekli kürkü yüzünden soyu tükenme tehlikesiyle karşılaşan canlıların haberini duymamıza rağmen.
Hayvanı boğazlama mevzusuna pek birşey söyleyemem. Desteklemiyorum fakat insanlar bunu islami bir adet olarak gördüğü için seste çıkarmıyorum. Linç ederler valla..