Bu CM5 bana göre sadece para tuzağıydı, Eidos oyunun eski dağıtımcısı olarak isim hakkına sahip olduğu için bunu paraya çevirmek istedi doğal olarak. Sonuçta da adı sanı duyulmadık bir yapımcı olan BGS (Beautiful Game Studios)ye oyunu havale ettiler. Bence bu ikilinin piyasada tutunmaları çok zor. FM2006nın resmi olarak duyurulmasına karşın CMnin sonraki versiyonu hakkında bir bilgi(m) de yok zaten. Hepimiz SI Games gibi bir yapımcı olduğu için çok şanslıyız :)