bence cmciler çok yanliş bi srtateji uyguladılar. Yarım yamalak kötü bi oyun çıkarmaktansa ben olsam 2d maç özelliğini kapatıp cm 01-02 üzerine medya gibi diğer özelliklerle geliştirip daha iyi daha hızlı bi oyun yapardım.
Böylece hem oyun hızından dolayı tercih edilebilir. hem de grafik arayüze karşı olan eski fanatikleri kendine çekebilirdi.
Herşeye rağmen cm nin bu işi bırakması iyi olmaz gelecekte çıkaracağı oyunlarla fm ye rakip olamasada rekabetten dolayı fm yi daha iyi oyunlar yapmaya zorlayabilir.ama bundan sonra cm nin fm yi yakalamasını çok zor görüyorum.