*** berg_gs1905 :** türk takımları için tezahurat koymak isterdim ama elimde olmayan nedenlerden dolayı onu yapamıyorum..(bununla ilgili uzun bi açıklama yapmıştım daha önce..)
*** h@s@n_10 : **oyunu sıfırdan yükle ve ardından bu patchi kur..yazdıklarından cok cok daha fazlası var bu patchte.senin tahmin edemiyeceğin şeyler..zaten kullanmaya başladıktan sonra oyunun eski halinden nefret edeceksin.. :)
*** horbab :** ewet yamada bazı hatalar var master lig olayı felan . bu hataları bu konunun 2. sayfasındaki 17. mesajda bulabilirsin...bu hafta sonu bunları düzeltmek için bi update yayınlıcam , istersen patchi şimdi kur normal mod ve lig moduyla idare et biraz hafta sonu da master lige kavuşursun..ya da sen bilirsin teklif var ısrar yok...
*** Scifo7 : **eğer radarı yapamadıysan update i bekle..sabret biraz...