suat kardeş yukarıdaki cevapsız soruma ek olarak, bir soru daha soruyorum sana :)
bu patche update yapacaksın madem, hazır elin değmişken, TSL'yi de yapsana. TSL olayı soccercenter için bu sene tam bir fiyasko oldu çünkü. Neler diyorlardı, pankartlar, tezahüratlar, gerçek oyuncu özellikleri ve faceleri, TSL statları vs. Sen bu işi yaparsın biliyorum. PES 5 çıkana kadar da yeni ligimizi (Sivas, Manisa vs.) oynarız. Bu arada Eylül gibi falan yeni transferler için bir option file update i yapar olayı bitirirsin. Eğer bu uzun iş diyorsan senin bu yama üzerine #11'in yaptığı Şükrü Saraçoğlu'nu falan ekleyebilirmiyiz?