SaW beyler bu yama ole mix ve wolf dan kat kat iyidir hiç bi oyunda olmayan barnebeuda var.. yanlız mater lig e girmiyo update yaması bu hafta sonu çıkacakmış onunla beraber başından kalkamayacagımız bi oyunla karşılaşcaz....
berg_gs1905 suat kardeş oyuna bide türkçe taraftar seslerini ekleyebilirsen çok mutlu olurum her pes oynayışında sana dua ederim :)
burakobe bütün takımların tezahüratları war yazıo işallah öle olur uptade ne zaman çıkacak ona göre download edicem
berg_gs1905 arkadaşlar şimdilik master lig sorununa çözüm buldum uptade çıkana kadar idare edin linki aşağıda veriyorum: http://files.filefront.com/The_Wolf_Furry_Evolution_Option_File_30__PES4_PC/;3761286;;/fileinfo.html bu dosyayı save' klasöründeki folder 1'in içine atın.
berg_gs1905 kusura bakmayın ama bu dosyayı yukeyınce güncel transferler filan gidiyo artık yüklemesi size kalmış bence update nin çıkmasını bekleyin derim ben size
BJK kutlarim suat patchin ligde 1.inci sirada ;) biliyorsun ben sana taa bastan guveniyordum, kolay gelsin.
Sailorman89 yorumlarınız için teşekkürler...burdan tekrar bu patch'te az yada çok katkısı olan herkese teşekkür ediyorum.. Bu arada Ennio Tardini stadının üst kısımındaki yazıyı gerçeğine daha yakın hale getirdim..update te bunuda eklemeyi düşünüyom...
berg_gs1905 kusura bakma suat abi sana kardeş demişitim yaşına dikkat etmemişim :o . takrar sağol suat abi :) update yi sabırsızlıkla bekliyorum yardım edebilecegimiz bi şey olursa seve seve yardım ederim elimden geleni yaparım yani. :) kolay gelsin
LENNOX suat kardesim seni kutlarim bekledigimden'de daha iyi olmus, bazi hatalar var biliyorum ama hatasiz kul yok, SCN olarak ortak bi karara varsaniz ve turkiye liginide bununla yapsaniz nasil olur? forumda cogu kisi bunu istiyor...
velesiraptor beyler sizdede oldumu patch i yükledikten sonra master lig loading yapıyo we donuyo neden acaba
zözden Master lig açılmıyo ve radar gözükmüyo.Bunlar update de düzeltilecek. Peki update ne zaman çıkacak?
Sarpus Orjinal Mesajı Yazan: suatcagdas yorumlarınız için teşekkürler...burdan tekrar bu patch'te az yada çok katkısı olan herkese teşekkür ediyorum.. Bu arada Ennio Tardini stadının üst kısımındaki yazıyı gerçeğine daha yakın hale getirdim..update te bunuda eklemeyi düşünüyom... abi sana biseyh sorcam bu stadlerı fln kendin mi yaptın yoksa pes icin yapılan patchlerden mi topladın bide patch icin actıgın sitede ki screenlerde bi suru krampon war onların hepsi oyunda war mı oyunda cunku 9 tane oması gerekiyo????
SaW SUAT premiership topuyla nikeaerow blue topu aynı ya pek fark yok onlardan birinidegiştirip başka top koyarmısın senin için zor olmasa gerek :D