bende Fifa Hastasiydım PES ile tanısana kadar fifanın patchlerini indirir oyun oynadıgımı zannederdim hatta son 10 dakikaya 2-0 yenik gireyim belli baslı gol atma yontemlerim vardı ayni %100 gol olurdu klasik ve bi sure sonra sıkılmaya basladım cunku hep aynı goler karsındaki de aynı
YA PESSS
oylemi kesinlikle hayır bi attıgın golun aynısını belki 10 macta bir atıyosun ve bazen oyle toplar gol oluyoki sen bile sasırıyosun kaleci , hakem , forvet herkes hata yapabiliyo yani pes bir tutkudur arkadaslar oyundeğil bence
pes beni PESSS dedirtti gercekten cok kez sabahladım online oynadım yendim yenildim yeri geldi fark yedim yeri geldi fark attım
bir dusunun pes bi ekol yarattı artık internet cafeler yok PS cafeler var onlarında %90 ı nın pes olusturuyor (WE dahil) yani buralar aslında PES cafe
daha neyi tartısıyoruzki maalesef fifa saltanatı cekik gozlu sevimli dostlarımıza kaptırdı futbol oyun pazarı artık pesindir
FİFA ARTIK PES etti bence