Bence seneye girmeyelim örovizyona felan.Bu seneki yarışmada son 4 sıraya bakın
İngiltere-Fransa-Almanya diğeri İtalyay dı sanırım.Avrupanın en gelişmiş ülkeleri sonunculuğu paylaştı.İlk sıralarda Yunanistan Malta gibi gelişmemiş ülkeler var.Bu da demek oluyorki örovizyona gelişmiş ülkeler angarya gözüyle bakıyor.Anca bizim gibi diğer alanlarda ezilmiş ülkeler kendileri kanıtlamak için bir yol olarak görüyorlar bu yarışmayı.Artık bazı şeyleri aşmamız gerekiyorsa bu yarışmayı ülke meselesi olarak görmememiz lazım.Yıllardır yeter artık Bülent Özverenleşmeye gerek yok :).