Tarkan'ın Eurovision ile ilgili olan soruya cevabı hürriyet'te çıktı 2 gün önce:
Tarkan, Türkiye’nin 13’üncü olabildiği Eurovision Şarkı Yarışması’yla ilgili bir soru üzerine, ‘Bu olaylardan kopuğum. Benim için Eurovision eski popülerliğini kaybetti. Fazla beklentiye giriyoruz. Amerika’nın bundan haberi bile yok’ dedi.
bi de eurovision'a rapçiyle falan gidilmez türk kültürü değil bi de öyle avrupa'da çok iyi bir yerdeyiz sanki.. en güzeli ve mantıklısı yine kendi müziğimizi batı senteziyle sunmak olacaktır