bu mesajdan sonra birbinin mesajını tartışan, konuyla alakasız mesaj yazan ve en önemlisi Ata'ya, Ata'mıza en ufak bir dil uzatma gibi bir mesaj görüldüğünde ciddi yaptırımlar uygulanacaktır site içerisinde...
unutmayın ki şu an bu sitede geziniyorsanız bu Atatürk,dedelerimiz, şehitlerimiz, gazilerimiz sayesindedir.. Bu yüzden Atatürk ile açılan konularla ilgilenmiyorsanız, umrunuzda değilse mesaj yazmayın. yazıp ortalığı bulandırmak isteyenler için ise gereği yapılır...
Saygılar..