Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905
Ümit Karan : " Ben futbolcu olmasaydım da erkek olurdum..." :D
Yarışmacı : " 76 doğumluyum , Marmara'da okuyorum
Tarık Tarcan : " Marmara Denizi mi? "
Yarışmacı : " Marmara Fakültesi!!!"
Tarık Tarcan : " Hah , Marmara Fakültesi..."
Kaya Çilingiroğlu : " Azrail geldikten sonra bir saniye burda duranı görmedim"
Konuk doktor : "Hardal gazı insanların cildine ciddi bir şekilde zarar verir"
Vedat Yener : "Elbiselere de zarar verir mi?"
Özcan Deniz : "Madonna gibiyim. Dünyaca ünlü bir tenor olmak istiyorum" :D
Fatma Girik : "Arabamı kırdılar" :D :p