Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R
Yok bende sorun yok... Windows Blinds'i yükledim, çalıştırdım ve XP Corona teması gayet düzgün çalışıyor. Demek istediğim bu program demo olmasından dolayı bir süre sonra kapanabilir... Bu programı al diyebilir... Bu yüzden XP corona temasını da kullanamam... Juzam'ın desktopunda XP Corona.rar dosyası görmüştüm. Eğer bu dosya Windows Blinds kullanılmadan çalışıyorsa upload edermisin demiştim.
Ama Windows Blinds demo olduğundan dolayı bir süre sonra kapanmayacaksa sorunum yok :)
Evet kardeş ben de bu konuda yazdığım ilk mesajda onu demek istemiştim ;)
Windowblinds'in içinden çıkıyodu ama ben windowblinds'i sevmediğim için kullanamıyorum. Juzam windowsa uyumlu dosya olarak yollayabilirsen iyi olur bak talep çok. Hem kimseyi kandırma desktop'ında gördüm xp corona.rar o tema oluyo :D
Ayrıca wb'yi uzun süredir kullanan varsa, acaba program belli bir süre sonra kullanılmaz oluyor mu bilgi verebilirlerse seviniriz. Çünkü reklamının olduğu pencere açıldığında, continue'ya basıyoruz. Ve ben o pencerede kalan süre gibi bir ibare göremedim.