Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER crystal xp den sıkıldım windows default a geçtim :D bu desktopum(siz ona bakmayın sürekli deişir :D ) bu oyunlar;arkadaşlar zevk alıomuş bakmaya :D :D bu da programlar senin hard disk kaç gb ya bu ne böyle :)
cracks Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu senin hard disk kaç gb ya bu ne böyle :) abi toplasan 80 gb gçmez ordakiler.
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: cracks abi toplasan 80 gb gçmez ordakiler. bende 40 gb olduğu için oynamadığım oyunları silerim o yüzden sordum arkadaşa...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu bende 40 gb olduğu için oynamadığım oyunları silerim o yüzden sordum arkadaşa... aynı kaderi aylaşıoz.anasını satim disk doldu bişe yükleyemiom :D ama 15 gün sora 120 veya 160 gb gelio oleleeeee
gencfbdaywalker bi yeni aldıım samsung 80gb sata war bide esski pc den kalmış 40 gb lik western digital war ama bayaı boş yer war yani hddlerde...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER bi yeni aldıım samsung 80gb sata war bide esski pc den kalmış 40 gb lik western digital war ama bayaı boş yer war yani hddlerde... abi ben serialata alcam.ama onun için anakart deişmesi grekiomuş.eski anakartlar desteklemiomuş.eski dedim 1.5 yıllık anakartlar doorumu
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: cracks abi ben serialata alcam.ama onun için anakart deişmesi grekiomuş.eski anakartlar desteklemiomuş.eski dedim 1.5 yıllık anakartlar doorumu ewt eski anakartlar desteklemio sata yı anakartının markası ne belki yardımcı olurum??
cracks Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER ewt eski anakartlar desteklemio sata yı anakartının markası ne belki yardımcı olurum?? gigabyte...GA-8S648 dü galiba hatrlamıomki
Brian Moser Everest tarzı bir prg ile bi tarama yap, tam isim yazdıktan sonra öğrenebiliriz sanırım S-ata destekliyor mu...
cracks Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Everest tarzı bir prg ile bi tarama yap, tam isim yazdıktan sonra öğrenebiliriz sanırım S-ata destekliyor mu... araştırdım desteklemio benim anakart.
juzam yaw semih bendeki blinds için şööle gümüş gri siyah bi team nerden buluruz yaw bide şööle güsel bi alex resmi o kadar baktım googlea bi tane güsel alex resmi yok yaw
Brian Moser İkisi için de araştırmalar başladı ;) Aynı mesaja edit yapıp koyarım. saygılar... Tema : http://www.wincustomize.com/download.aspx?LibID=1&SkinID=5212 Temadan görüntü : http://img227.imageshack.us/img227/552/ss2nw.jpg Alex duvar kağıtları : http://www.alex10.com.br/tr/galeria/wallpapers.asp NOT: Bu tema, windowblinds olmadan çalışmaz.
juzam saol semih araştırmalar için ama sadece alex resmi arasanda olur çünkü ben 10 tane yeni tema indirdim blindse