Beyler size bi sorum olcak. Bu masaüstündeki simgelerin altında beyaz bi arkaplan var onu nasıl yok edebilirim. Siyah yap falan demeyin eskiden simgelerin altında hiçbişey yoktu çünkü. Bi gün bilg.e reset attım bi baktım böle oldu değiştiremiyorum.
Ha bide yeni temaları falan nerden indirebilirim yardımcı olabilirmisiniz.
Bu da masaüstüm: :scn_ask: :scn_asik: :scn_ask: :scnutang: :scn_asik: :scn_ask: AH AVRİL
