Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ yav bi daa soruom bu temaları nerden indironuz arkadaşlar Window Blinds, Tuneup Winstyler... Orjinal Mesajı Yazan: cracks bu fotoğraf yılın desktop wallpaper'ı seçildi dimi orçun abey : kardeşim süper olmuş eihuhehhe :D Orçun abi yazmadan ben yaziim. Evet yılın wallpaper'ı :D :D :D
takunya Ya iyi güzel de şu Winamp'ı ekranın ortasına koyup da ss almak nedir? Neyi ispatlama amacınız var ki yani. "ismail yk dinliyorum, dale don dale dinliyorum trend takılıyorum yeah çok üstün bi insanım" demek istiyosan de ama bu yolla deme be kardeşim.
Venom Orjinal Mesajı Yazan: takunya Ya iyi güzel de şu Winamp'ı ekranın ortasına koyup da ss almak nedir? Neyi ispatlama amacınız var ki yani. "ismail yk dinliyorum, dale don dale dinliyorum trend takılıyorum yeah çok üstün bi insanım" demek istiyosan de ama bu yolla deme be kardeşim. abi reklam içeriyo LeFtErxFaTalFlEx un gönderdiği screen
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: takunya Ya iyi güzel de şu Winamp'ı ekranın ortasına koyup da ss almak nedir? Neyi ispatlama amacınız var ki yani. "ismail yk dinliyorum, dale don dale dinliyorum trend takılıyorum yeah çok üstün bi insanım" demek istiyosan de ama bu yolla deme be kardeşim. Orda belki "Bak ben winampa da skin attım :sly: " deme çabası olabilir ama sanmıyorum. Dediğin ihtimal daha ağır basıyor... :) Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ abi reklam içeriyo LeFtErxFaTalFlEx un gönderdiği screen Abi ben alttaki xxx.tr ve winamptaki müziklerin indirildiği siteler hariç göremedim. Yok belki de ben göremiyorum yanlış anlama senle ilgili bir sorun yok yani :D
Venom Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Orda belki "Bak ben winampa da skin attım :sly: " deme çabası olabilir ama sanmıyorum. Dediğin ihtimal daha ağır basıyor... :) Abi ben alttaki xxx.tr ve winamptaki müziklerin indirildiği siteler hariç göremedim. Yok belki de ben göremiyorum yanlış anlama senle ilgili bir sorun yok yani :D ben de onlardan bahsediyom... site tanıtımı bölümü haricinde reklam yasak...
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ yav skoklucan anlamadım yav bişiler yazmışında :confused: :confused: Orda program adı vermiştim ama şimdi direk download linki veriyorum... :) Window Blinds http://storage.stardock.com/files/windowblinds4_public.exe İndirme bitince programı kur. Kullanımı gayet basit zaten... ;) Ama yine de bir sorun olursa yardımcı olurum...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo benimkini komik sanıyordum ama yanılmışm pek yorum gelmedide daha doru hiç gelmedi bari bana diil de sharapova ya ayıp etmeyin.
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo benimkini komik sanıyordum ama yanılmışm pek yorum gelmedide daha doru hiç gelmedi bari bana diil de sharapova ya ayıp etmeyin. Abi komik komik olmasına da.... Biz seni cafeden giriyo bak biz bunun üstüne gitmeyelim darılır üzülür falan fişman vs. die yorum yapmadık. Ama yapalım tabi sen istiyosan. wallpaper güzel tabi.. :rolleyes: Cafe programı ise can sıkıcı :,(
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan Abi komik komik olmasına da.... Biz seni cafeden giriyo bak biz bunun üstüne gitmeyelim darılır üzülür falan fişman vs. die yorum yapmadık. Ama yapalım tabi sen istiyosan. wallpaper güzel tabi.. :rolleyes: Cafe programı ise can sıkıcı :,( AH ABİ AH HEP GÖZÜM ORDA NE KADAR OLMUŞ DİE AMA IZMIR'E BI GIDEIM 2048 K ADSL ALCaM :)
Brian Moser Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RoNaLDo AH ABİ AH HEP GÖZÜM ORDA NE KADAR OLMUŞ DİE AMA IZMIR'E BI GIDEIM 2048 K ADSL ALCaM :) püüef naptın sen 2048 mi yaw? :D Abi helal olsun alırsan gerçekten 'internet'i indirirsin artık pc'ye. Ama 200 Terabyte'lık HD lazım bi de :D
ŞANLI_ o ne lan ?? nyse konuyu dağatmayalm beni msn nine eklesene ben beceremiom cafede bi de şu an cafe kapanck yarın görüşürük ;)
juzam aha buda yeni destkop resimdeki stad allianz arena bayern münichin yeni stadı valla eski destkoptan tek fark resim bi de 1-2 tane program eee kapasite sınırlı napak yaw :,( :,( :scnutang: