-Arcaplex- Hoşgeldin De Arkadaşlar Lütfen Geçmiş Olsun Demeyin Elik Abi Askerden Yani Vatani Görevden Geliyor :)
zorbey geçmiş olsun kavramını kullanmadan hoşgeldin demek bence daha uygun. Sonuçta vatani görev ve her türk vatandaşı bu görevi severek yapmalıdır.Adminimizin aramıza katılmasıyla sitemizi çok daha yükseklerde göreceğimizi umuyorum. Hoşgeldin Timur abi.
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Black God Geçmiş olsun abi :) Darısı başımıza ;) anılarını anlatırsın artık web team bölümünde :D abi ne web team bölümünde yaw.elik'in askerlik anıları die bi bölüm açarsınız...oraya yazar :D :D bu arada elik abi hoşgeldin...
TeKiN uA Orjinal Mesajı Yazan: Richard geçmiş olsun kavramını kullanmadan hoşgeldin demek bence daha uygun. Sonuçta vatani görev ve her türk vatandaşı bu görevi severek yapmalıdır.Adminimizin aramıza katılmasıyla sitemizi çok daha yükseklerde göreceğimizi umuyorum. Hoşgeldin Timur abi. Tam Benim Kafadan :)
WatCheR Orjinal Mesajı Yazan: Elik Cümleten hoşbulduk. Yeniden buralarda olmak güzel... Keçini görmeyi özlemiştik :)
Elik Orjinal Mesajı Yazan: evolution Hoşgeldin Timur, walla zaman öyle yada böyle akıyor...Bitti işte hayırlı olsun... Kardeşim nasılsın? Sen bitireli ne kadar oldu?
evolution Orjinal Mesajı Yazan: Elik Kardeşim nasılsın? Sen bitireli ne kadar oldu? Sağol walla iyiyz işte iş güç koşturmaca, Benim askerlik 30Kasım 2004 itibariyle bitti, unuttum bile artık askerliği :)
Zombie Bencede geçmiş olsun demeye gerek yok adam bi geldi kilo filan almış tanıyamıyordum nerdeyse :D Hem paso pc başında askerlikmi olurmuş :D