Valla geçmiş olsun ama yine Uşak çok kötü değil. Ben doğuya çıkar diye bayağı tırsıyorum. Şu üniversiteye girsekte yırtsak askerlikten bir an önce. Sen de şimdi bayağı askerlik anısı birikmiştir;
- Yine birgün çektim yüzbaşıyı karşıma, dedim hocam bak, ben rütbe mütbe anlamam, karadenizliyiz biz. Öyle kısıtlama sevmem kafama estimi çıkarım dışarı, nöbete falanda kalmam. Git şimdi bir çay koy :))