SoniC Orjinal Mesajı Yazan: Black God Valla erkek olmak gibisi varmı yaa:D tek kötü yanı sünnet olmak :mad: onu atlattık :D
ufuk_abay bence kız olmak daha zor nedenini bilmiyorum ama bence daha zor erkeklik daha rahat iyiki erkeğim yaw... KIzları teprik ediom walla nasıl dayanıyolar bunca şeye hll olsun ama erkeklğide yabana atmayalım arkadişler dimi yanne
Detailer Orjinal Mesajı Yazan: blueeda ama öyle deme o kızlarında zorlukları var..taciziydi,tecavüzüydü...:) zor valla kız olmak,her yönden :) :) :) Doğru diyosun
*{Bå®ô$_1905}* Bnce de kız olmak daha zor ii ki erkek doğmuşum kızlarda bi çok sorun var ama bizde fazla deil... Ne diyim Allah , kızlara kolaylık versin...
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu valla erkek olmaktan memnunum:D aynen öyle hatta annem beni kız doğursaydı vururdum onu 9-10 yaşıma geldiğimde :)
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: demon1c kesinlikle kız olmak daha zor turk erkegi ile ugrasmak pekte kolay olmasa gerek =) öyle walla bn bşka birinin yrine kız olsm kndimi hç çekemezdim :D
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: Black God Valla erkek olmak gibisi varmı yaa:D tek kötü yanı sünnet olmak :mad: E bu kadar korkuyosan olma istersen. :)
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: Exotic_Galatasaraylı ama agalar erkekler kıza dönen bi sürü kişi war ama kadınken erkeğe dönen en az :D nerden biliyosun? erkekler dönektir diye bi laf vardır ondan dönüyolardır :D :p
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: cracks tartışmasız kız olmak...ablam(blueeda)ın kaç kere keşke erkek olsaydım dediğini bilirim :D :D ben daha cok bilirim lem:)
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: vBMasta bende sans olsaydi kiz dogardim dedigim cok oluyor :) ndn ki? ne güsel erkek dğmuşun şansını ii kullan bi daha glmez bu şans ayağına... :D