Orjinal Mesajı Yazan: frankly
nasıl yane dışlanıyormusun sen burda_?
yok canım şimdi deil..önceden kimse inanmıyodu ya yalan söylemekle suçlanıyodum o yüzden başta biraz öyle hissettim ben..şimdi öyle deil :)
neyse konuyu dağıtmadan...
hem erkek olsaydım şimdi ev işi yapmak zorunda olmazdım:) bazıları gibi uyuyo olurdum mesela:)