Orjinal Mesajı Yazan: üret21
çok ilginç bi düşünce...benimde duyduum en kötü haberdi..
************OFF TOPIC**************
Bir zamanlar Digitürk'ün takimimiza yaptigi iki yüzlülük, Digitürk birakma kampanyalari ne cabuk unutuldu. Bircok BJK'lilin Cukurova Grubunu protesto ettigini, Türksel hattinin kapattigini, ne cabuk unuttunuz?
Az sövüslenmedim bende zamaninda o merete, millete 532 elitizmini yayip -bizim millette gösteris budalasidir zaten- az kaziklamadilar. Pamukbanki batiran Karamehmet'in o batik bankasinin bizim cebimizden cikan paralarla kapatildigini da unuttunuz heralde.
Türksel ve karamehmet grubu bu milletin yüz karasidir. Ben yakinimda bu hatta sahip en az iki kisinin hattini kapattirdim. Aman aman Allah'a yakin bana uzak olsunlar
************OFF TOPIC**************