Black God ,, Tamamı bana aittir tüm templateler baan aittir bjk nni 2005- 2006 sezonunda kullanacağı formalardır
firtina21 süper olmuslar yanliz türcell logolari biraz büyük veya kücük kacmis onun disinda süper yani bence
gs_serkan Orjinal Mesajı Yazan: diyarhan değil evet abi bunları nasıl yükleyebiliriz ? Güzel soru...Kitserver kullan diyenler olabilir.Kullanma...sakın yapma.bırak yükleme...öyle orjinal pes4 formaları dursun.Forma eklemeyi öğrendim 1 senemi yedi...Şaka tabi kitserver diye bi program kullanıp ekleyebilirsin...
Colt.45 hocam eline saglik gercekten cok guzel olmus hepsi de. acaba bunlari we pes graphis studio ile nasil aktarabilirim oyuna, bin dosyasi olarak?
diyarhan Orjinal Mesajı Yazan: gs_serkan Güzel soru...Kitserver kullan diyenler olabilir.Kullanma...sakın yapma.bırak yükleme...öyle orjinal pes4 formaları dursun.Forma eklemeyi öğrendim 1 senemi yedi...Şaka tabi kitserver diye bi program kullanıp ekleyebilirsin... dostum yardım için tşk ama kit server nasıl kullanılıyor önce onu anlamam lazım galiba :D
üret21 Orjinal Mesajı Yazan: tanın82 abi bütün formalar çok iyi de yanlız kaleci forması biraz normal oyuncu formasına benzemiş. arkadaşım o turuncu forma kaleci forması değil...seneye eğer taraftarlar seçerse kırmızı forma yerine turuncu kulanacak takım...neden böle bende anlamadım ama neyse..
ç@rşı_kartalı **guzel,gercegi ben umbronun yaptigi formalari begenmiyorum, (keske adidasla anlassaydi bjk,daha guzel olucakti)sadece su turkcell reklamlarin yerine cola turka reklamini koyarsan dahada guzel olur, cunku artik oyle olucak.**
fenerli88 arkadaşım formalar güsel de sen bilmiomsun beşiktaş cola turka yla anlaştı yani turkcell reklamı olmıcak düzeltip yayınlayıwer!!!!!hade byeeeeee
Black God Orjinal Mesajı Yazan: fenerli88 arkadaşım formalar güsel de sen bilmiomsun beşiktaş cola turka yla anlaştı yani turkcell reklamı olmıcak düzeltip yayınlayıwer!!!!!hade byeeeeee elbette biliyorum Black God kit thread 2 konusuna bak