BlackGod kardeşim, kim nederse desin, bu işi çok iyi yapıyorsun, hepsi çok güzel tek kelime ile. Bir fb sempatizanı olarak, bu formaları oyuna koyup bir süre GS ile oynadım, çok hoşuma gitti walla, daha sonra da GS'yi dewamlı karşıma rakip olarak koymayı düşünüyorum:D:D:D
(gerçi fb ile de fazla oynadığım söylenemez:))
Tekrar tebrikler, darısı yeni sezon formalara;););)