Tearaway alla alla nasıl bu kdr gercek yapabildin anlayamadım demekki uzun bi aradan sonra baya bi gelistirmisin...
denizlispor Orjinal Mesajı Yazan: Black God :) sen tsl yi görceksin asıl yakında geliyo sabirsizlikla bekliyorum, tüm formalar Harika
Bule Away formanın kel'inkilerden farkını söyleyebilirmisin? :rolleyes: Home nispeten daha iyi olmuş ama ondada Texture kötü bence. Diğerlerinde bi değişiklik yok zaten.
denizlispor Orjinal Mesajı Yazan: Bule Away formanın kel'inkilerden farkını söyleyebilirmisin? :rolleyes: Home nispeten daha iyi olmuş ama ondada Texture kötü bence. Diğerlerinde bi değişiklik yok zaten. ben söyleyim, Black God und kullandigi Renkler orjinal S renkleri
Bule Ben renk hakkında yorum yapmadım zaten. Dediğim şey bu, kel GS Away Versiyon : Black God GS Away Versiyon : Ben bi fark göremedim, o açıdan sölemedim. Bazılarıda kıskançlığa vurdu gibime geldi ama allaha şükür bende forma yapabiliyorum.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Bule Ben renk hakkında yorum yapmadım zaten. Dediğim şey bu, kel GS Away Versiyon : Black God GS Away Versiyon : Ben bi fark göremedim, o açıdan sölemedim. Bazılarıda kıskançlığa vurdu gibime geldi ama allaha şükür bende forma yapabiliyorum. Hemen söliim 1. ave logosunu dünyada en kötü yapan adam kel benim avea logom daha iyi 2. eğer templatenin doğrusu öle ise neden yanlışını çizeyim?
Black God Orjinal Mesajı Yazan: #11 Formalarin hepsi cok güzel olmus.. aynen devam... :) Çok sağol ibo valla bu sene biçok şeyi yeni öğrendim inşallah seneye bomba gibi gelioz
03Gs1905 Blackgod dostum şu bizim kırmızı kaleci formasını yane mondinin son maçta giydiği formayı yapabilir misin acaba?
Detailer Orjinal Mesajı Yazan: sabri555 BlackGod'un yapdigi forma daha güzel. BlackGod kücük detailere de dikkat etmis. Ne nasıl :) :) :) Bu arada formalar harika olmuş elllerin dert görmesin.
sefaburan ya arkadaşlar hiç kimse cevap vermiyor ben bütün dediklerinizi yapıyorum ama formalar saydam bir renk çıkıyor çözelim şu sorunu yardımcı olun