arkadaşın biri spiker konusuna değinmiş fifa daki spikerin pes den daha ii olduğunu savunmuş o arkadaş acaba pes deki ispanyol spikeri dinlemiş mi merak ediyorum :)
ben ne pes ne de fifa fanatiğiyim ama hangisini oynuyorsun derseniz pes i tercih ediyorum tabi bu bir zevk meselesi fifa daha iisini çıkarsın doğal olarak fifa oynamaya başlayacağım zaten hersene fifa almamın nedeni de bakalım oyun nasıl olmuş diye
yalnız şu da var tabi fifayı destekleyen arkadaşlara saygım sonsuz ama hangi oyun sitesine girseniz veya oyun kanalı seyretseniz futbol oyunu olarak pes gosteriliyor ustelik oyunda lisanssız bir suru takım varken...
inşallah bu sene fifa iyi şeyler yapar oynanabilirlik ve grafiklerde bi revizyona gidilmesi gerek ea bunu başarabilirse bizim de zevkle sıkılmadan oynayabileceğimiz iki tane futbol oyunumuz olur. tabi pes-fifa tartışmaları daha da buyur ayrı konu :)
herkes istediği oyunu oynar fifa ya da pes önemli olan o oyunun oyuncuya verdiği eğlencedir. bu yuzden de gereksiz tartışmalar yapmayalım ii geceler hepinize