valla fifayı 96 dan beri oynuyorum.. Her sene merakla beklediğim oyundur acaba bu sene neler olacak diye.. En beğendiğim seri world cup serisi olmuştur.. Herşeyi ile daha düzgün bir seri idi... Bu oyunda da gelişmeler var yok değil... Ama AZ..
Çalımlar daha çeşitli, daha fazla tuş kombinasyonu var, kaleciler çekilen şutlara tepkileri farklı, aşırtma golleri var ve oyun içi animasyonlar farklılaşmış.. Ancak çoğu şey aynı.. Çekilen şutların tekrarı daha fazla olmalıydı bence.. Yani illa top kaleye yakın auta çıkınca gösteriyor.. Yapılan faullerin de tekrarı yok gibi ? ben rastlamadım.. Ya ben tam sürüm ile demo arasında mutlaka bazı farklar olacağına inanıyorum.. Oynanış için birşeyler söylemek için erken gibi sanki...