ya bende kendime söz vermiştim girmicem diye neyse bugünün videolarına baktım bi adam trenin altında kalmış.Bacakları kopmuş bütün vucüd parçaları birbirinden ayrılmış ayak bir yerde kol kafa bir yerde kafayı yicektim LANET OGRish ne kadar girmicem desemde kendimi tutamıyorum ya