beyler yanlış yapıyosunuz sonuçta burda çok küçük arkadaşlarda var ogrish tam anlamıyla bir insan psikolojisini bozmak için sanki inadına kurulmuş bir site cafede bi çocuğu dövmüştük bu ogrsh yüzünden giriyo veletlerde toplanmış abi bidaha göster nasıl kopardılar kafasını diye çocuğu attık dışarı uyarmamıza rağmen çıkmadı bizde dövdük.
boş verin böyle siteleri insanın içini karartmaktan başka bişey değil iğrençlik o kadar.....