ben pes3 ten beri masterlig dışında bir ligte ve Galatasaray dışında bir takımla oynamadım.2-3 yıl içinde tüm başarları 5 yıldızda elde ettik ayrıca takımı çok aşağıdan yani 2 ligten en üste getirmenin zevki bambaşka yoksa kafadan çok iyi takımla oynamak çok zevkli olmasa gerek lig bazında