Arkadaşlar arasında oynarken çok güclü takımları seçmiyoruz.
Milli takımlar,Barcelona,real madrid,chelsa,arsenal,inter,juventus,mancester united,liverpool,bayern munich haricinde önerebileceğiniz en iyi takım hangisidir.
Arkadaşlar genelde lazio,totthelam,lyon ve middlesburg ile oynuyorlar bende psv veya ajax ile oynuyorum.
Hepsi default oyuncular.
Orta seviye takımlar arasında en iyi seçim hangisidir.