ThEQueSTioN yok herkes potanın başına üşüşmüştü .. adımız pota katiline çıktı ... yoldan geçen çocuklar - işte bu potayı kırmıştı - diye konuşuyolar yaw .. artık herkes beni tanıyo ... :(
tramp_1905 Ben de okulda 4 potanın sevmedigim 3ünü kırmıştım:D Okulda basket oynayan herkes kufrediyodu bi ara bana. 3. yü kırdıgmda bedencinin kızışını küfredişini kaydedemedik ona yanıyorum hala..
ismet_nash bizim eski okulda iki tane pota vardı biri mefta oldu diğeri ise çok uzun yani standartan çok uzun ama onun da yolu gözüküyor onu ben işte çift el tutabiliyorum
tramp_1905 Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash bizim eski okulda iki tane pota vardı biri mefta oldu diğeri ise çok uzun yani standartan çok uzun ama onun da yolu gözüküyor onu ben işte çift el tutabiliyorum yuh be 15 yasındasın daha boyun kac ta standarttan cok uzun potaya asılıyosun? (ben 3.10 potaya anca tek el asılıyom)
Slamdunker konu koptu he konunun adı bundan sonra POTA KIRMANIN İNCELİKLEİ,TEKNİKLERİ NEDİR??????? :D:D:D:D:D
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: tramp_1905 yuh be 15 yasındasın daha boyun kac ta standarttan cok uzun potaya asılıyosun? (ben 3.10 potaya anca tek el asılıyom) boyum 1.87 veya 1.85 felan o potanın da uzunluğu 3.20 felandır zaten
blackeagle8 Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash boyum 1.87 veya 1.85 felan o potanın da uzunluğu 3.20 felandır zaten 3.20lik pota ilk defa duyuyorm ilginç....
CarlosSantana boyum 1.76 dolayısıyla potaya basamıyorum ama normal daha erken potaya basmak için :) benim en az basmak için 2 senem var
tramp_1905 Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash boyum 1.87 veya 1.85 felan o potanın da uzunluğu 3.20 felandır zaten :D:D:D:D zhauhza uzaydamı yasıyosun ya 3.20 pota nerde gordun de ustelık 1.85 le :) ilginç...
tramp_1905 arkadaslar benım video da windmill bastıgım pota nizami deildir. 3 metre civarıydı galiba. Ama hep asıldıgımız icin bikac tane arkadasla Ön tarafı bi 4 5 cm egilmistir. ona gore desteklı sallayın die yazıyorum (3.2o nedir yaa:)?)
beko beyler ufak gelin ya 3.20 potaya asılma filan siz bari mcdonald's all american smaç yarışmalarına gidin derece yaparsınız... :P
Garnett_ManiaC Ohaaa dan başka diyecek bişe yok.Kardeşim 3.20 ne demek ya.Bu kadar sallanmaz.Daha evvel bu konuya benzer bir konuda böyle bir saçmalama olmuştu.Sonundada kardeşi çıkmıştı.Healde sende 1 hafa sora yeğenim yazdı fln dersin bunları.
Slamdunker ya beyler vc nin 110 dan fazla zıpladıgını düşünürsek 380 e cıkıyor.yani 320 o kdr da ilginç degil bence
ozdi Arkadaşlar NBA'de potanın normal uzunluğu 3.05 değilmi?? eğer öyle ise (Sanırım öyle) 3.20 nedemek adamla iyice zorlansın diye mi?
ThEQueSTioN 1.85 - 3.20'ye çok rahat asılır bence ... adam 1.85 se bi 75-80cm kolu wardır ... kol kalkınca 2.60 oluyo ztn ... bi 60cm zıplamakta mucize değil .........
Black God Orjinal Mesajı Yazan: ThEQueSTioN 1.85 - 3.20'ye çok rahat asılır bence ... adam 1.85 se bi 75-80cm kolu wardır ... kol kalkınca 2.60 oluyo ztn ... bi 60cm zıplamakta mucize değil ......... adamın 80 cm kolu olacakta kol kafanın üstünden mi başlıyorki boy 2.60 olacak
foreverkg beyler herkes bence koyduu smacı telefonla felan çekebilirse göndersin de herkes ne yapıo bi fikir sahibi olalım dimi sizce de ii olmas mı? "unutmayınız ki smaç basmamak ayıp diil basamadıını sölemekten utanmak ayıp" foreverkg