Ya bakın arkadas ta ne guzel anlatmıs. Bence vücut gelistirmeye gerek yok hergun 5 kere calısın 1 sene sonra gorun nası oluyo.
Ben de lise 1 in sonunda potaya deyemiyodum bile. Deymeye calısa calısa zıplaya zıplaya gelıstı. Lise 2 de deyiyodum ama topla hic bi bok yapamıyodum..
Lise 2 nin sonlarına doru yavas yavas basmaya basladım ama sadece tek ayak sıcrayıp tek el basıyodum.
Ama basa basa Lise 3 te iste gordugunuz gibi oldu... Bi tek bacak arası kaldı basket topuyla basmadıgım :D
(onuda basıyorum ama hedonunki gibi ufak topla:D, cok zevkli oluyo onnarlada deneyin J.Richardson gibi wuruluyo walla:D)