YaPaY Piyasada alinabileck 2 adet cok kalite pad var. Biri Thrustmaster Dual Analog 3 digeri Logitech Dual Action eliniz büyükse ilkini, normalse ikincisini tavsiye ederim. Bosverin snoopy'i filan.
NORTON Orjinal Mesajı Yazan: YaPaY Piyasada alinabileck 2 adet cok kalite pad var. Biri Thrustmaster Dual Analog 3 digeri Logitech Dual Action eliniz büyükse ilkini, normalse ikincisini tavsiye ederim. Bosverin snoopy'i filan. Logitech bendede var ama, yön tuslari dandik saga basinca capraz kosuyo ondan artik kullanmiyorum... Eskiden Sidewinder vardi süperdi tavsiye ederdim..
locbycom SNOPY die bi joystick war(analog.. hemde dual shock) heryerde bulunuo en azından hangi bilgisayarcıya gittiysem tepede bi tane asılı oluyo.. tam ps joystick i tarzında.. ben onu kullanıorum gayette memnunum
HaYTo Orjinal Mesajı Yazan: poseidon Eğer ucuz birşey arıyorsan Kontorland Joypad lerden al 15 milyon civarında hemde gayet güzel ve kullanışlı. Bizzat iki tane kullanıyorum. aynen katılıyorum bende de 3 tane var sorunsuz kullanıyom ama su kacınca ıcıne cabuk bozuluyor :F
ahmetozer34 calistiran arkadaslar yardim edebilir mi oldukca fazla kisi bu gamepadi calistiramamis. Cevabi alir almaz bircok forumda nasil calisabildigini yazacagim. Bios updatinden windowsu yeniden kuranlara kadar kisilerle karsilastim. Ama basarili olunmuyor. anlasilan hardware veya software ile alakali bir sey degil. kurarken bir sey mi yapmak gerekiyor? sistemim win xp pro sp1.
muhammet12 Güzel arkadaşlar ben uzun zamandır aranızdayım ama hep seyirci olarak ilk kez bir yorum yazıyorum!!! Aranızda olmak çok güzel! Dünyanın en kaliteli futbol oyun forumundayız!!! Bende kontorland gamepad var yön tuşları çok iğrenç. Bitişik olduğu için bi türlü istediğin yönü ayarlayamıyorsun! Ama en iyisi Ps2 orijinal joypad! Nasıl bağlayacağız demeyin! Ps2 fişini USb 2.0 ye çeviren parçacıklar adaptörler piyasada mevcut! Ben casper ın direksiyon setini almıştım o da ps1 ve ps2 uyumlu onun içinden çıkan bir adptördü bu! Her türlü ps aparatını usbye dönüştür ve kullan! Ben şahsen ps2 orijinal joypad kullanıyorum! EN İYİSİ!
Sakin1NR Orjinal Mesajı Yazan: ggurak Norton, şu ps2 adaptörü dediğin şeyi nerede ve kaça bulabilirim? Yardımcı olursan çok sevinirim, zira epeydir arıyorum öyle bir kit... e-bay de 4 € ya tanesini biz aldik.. birine 2 tane joypad takabiliyorsun.. ebay de 7,99 da buldum tabii almanyada.. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=12020&item=8207107923&rd=1&ssPageName=WDVW
deuozan snopy kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamadım. yalnız yön tuşlarının daire şeklinde olması yanlış basmalara yol açıyor. onun dışında iyi
cag1 kontorland ps2/pc analoglu joystick var ama çalışmıyor usb aygıtı tanınamadı hatası veriyor. çalıştıran varsa nasal çalıştırdı yardımcı olursa sevinirim. ama anlogsuz var kontorland tek usb girişli o çalışıyor.
WatcheR_tr Orjinal Mesajı Yazan: cag1 kontorland ps2/pc analoglu joystick var ama çalışmıyor usb aygıtı tanınamadı hatası veriyor. çalıştıran varsa nasal çalıştırdı yardımcı olursa sevinirim. ama anlogsuz var kontorland tek usb girişli o çalışıyor. evet ya deli olcam :( nasıl çalışıyo bu melet ...yanında cd de verdiler cd bi halta yaramıyo ...bu arada service pack 1 var ...
erkan1296 Arkadaşlar bırakın Joy Pad felan aramayı, ben bizzat PS2 Joystick'ini bilgisayara bağlıyorum. ara parçası sürücüsüyle beraber sadece 5 YTL direk kasaya dışarıdan bağlıyorsun. hemde sorunsuz çalışıyor adamlar yapmış bize kullanmak düşer
Zeus6 Size tek bisey oneriorm bitirici bisey escortlandda markasını almaya gttigimde yazarım bi pad var icinden ps2 padlerini bilgisayara baglıyacak bi adapter cıkıo usb girisinden takıosunuz ve aynı ps2 gibi oluo arkadasımdan alıp denedim kol ayrıca bluetoothlu biraz tuzlu ama bu ikisini taktıgınızda biri bluetoothlu dieride ps2 kolu olan 2 adet bilgisayar padiiz olmus oluo alınca markasını yazarım