arkadaşlar
d-pad kullanıyorsanız kesinlikle
logitech rumblepad 2 veya logitech dual action almayın boşuna almış olursunuz yön tuşları rezalet.
Boşuna para döktüm logiteck ürünlerine
kontorlandin snoopy tarzı modeli hemen çalışmaz hale getiriyor.
4 tanede ondan almılştım sağlam geriye kalmadı.
kontorlandin dual shock tarzı olan padinide tavsiye etmiyorum çünki adi bir mal olduğu belli dual shockun kalitesinden çok uzak.Katur kutur birşey.
en iyi çözüm dualshock 2 + converter ile pc de kullanabilmek.
Yazıcı iş hanında satılan dandik converterları kullandığınızda oyun esnasında tuşların algılanmasında gecikme oluşuyor ve converter bir işe yaramıyor.
Son çözüm olarak bayağı araştırdıktan sonra converterı ben hong kong tan getirttim ve artık sorunum kalmadı Dualshock 2 ps2 nasıl çalışıyorsa pc dede aynı gecikme problemi olmadan çalışıyor.
Play.com da satılan converter çok tavsiye edilen bir converter ama onu türkiyeye getiremiyoruz. (EU ülkelerine sadece gönderiyorlar)
Ben s-joy converter (titanium) getirttim buda çok iyi.