Gkan_ Orjinal Mesajı Yazan: atakansoylu Gkan bize evo-web ten neden atıldığını açıklarmısın ?? Anlaman biraz kıt ama anlatayım yine.Bunlar beni WENDETTA diye bi gruba üye yapmaya çalıştılar.Beb,nde hayır diyince başka kel olmak üzere hepsi madem öle burada işin yok dedsi bende neden olmasın dedim olay buuuu yani ben ayrıldım onlardan.
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Gkan Anlaman biraz kıt ama anlatayım yine.Bunlar beni WENDETTA diye bi gruba üye yapmaya çalıştılar.Beb,nde hayır diyince başka kel olmak üzere hepsi madem öle burada işin yok dedsi bende neden olmasın dedim olay buuuu yani ben ayrıldım onlardan. Wendetta'ya gel diolar.Sen reddediyon he???Bu nasıl iş ya? :confused:
craig-bellamy Orjinal Mesajı Yazan: Gkan Anlaman biraz kıt ama anlatayım yine.Bunlar beni WENDETTA diye bi gruba üye yapmaya çalıştılar.Beb,nde hayır diyince başka kel olmak üzere hepsi madem öle burada işin yok dedsi bende neden olmasın dedim olay buuuu yani ben ayrıldım onlardan. Gökan sakin ol. senin için şöyle böyle diyolar bak ewo da haberin olsun.
asdasddsa işte Gkan ın yani evo da bilinen adıyla ' Thief gkanwe ' nin evo dan atılmasının sebebi .. evo-web de üyeliği olanlar aşağıdaki linkte en altta ki mesajı incelesinler... Kel in ' Thief gkanwe ' ye hitafen gönderdiği 1710. mesajı... tebrikler gkan yabancıların gözünde türkleri hırsız gibi gösteriyon ya tebrikler sana .. ne diyimm hep böyle devam et bravo .. :mad: yok WENDETTA ya girmemişte yok bilmem ne !! sen git babanı kandır !! :D link : http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=21923&page=57&pp=30
CIM_BOM_BOM_1989 Gkan, Kayseri formalarini yapacakmisin? Ama önce yazdigim gibi sitedeki formalar kücük!!! Yaparsan süper olur! :)
resul1984 Orjinal Mesajı Yazan: asdasddsa işte Gkan ın yani evo da bilinen adıyla ' Thief gkanwe ' nin evo dan atılmasının sebebi .. evo-web de üyeliği olanlar aşağıdaki linkte en altta ki mesajı incelesinler... Kel in ' Thief gkanwe ' ye hitafen gönderdiği 1710. mesajı... tebrikler gkan yabancıların gözünde türkleri hırsız gibi gösteriyon ya tebrikler sana .. ne diyimm hep böyle devam et bravo .. :mad: yok WENDETTA ya girmemişte yok bilmem ne !! sen git babanı kandır !! :D link : http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=21923&page=57&pp=30 GKAN kuzenim olur. Yazın internet kafeyi sabaha kadar kapatıp kendine yeni templateler ve yeni formalar yaptıklarını biliyorum. Çünkü bu dönemde hep yanındaydım. Ve dahi en az 12-15 kişilik cafe müdavimleri. Yaptıklarını bilen biliyo ve zevkle oynamaya devam ediyo. Senin gibi netten aldığı beleş formaları zar zor yamalayanları yazın akçay'a bekleriz. 2 şeyden eminiz. KEL denen şerefsizin taa el memleketlerinden attığı iftiraların niceliklerini ve de gerçeğin ne olduğunu öğrendiğin zaman senin içinde patlamış olacakları... Oturduğun yerden konuşmakla olmuyo bu iş. Ta istanbul'dan tatile gelip GKAN'ın yaptıklarıyla WeTurkey oynamış olanlarla tanıştık şans eseri. Onlar gördü neyin nasıl yapıldığını, bi de onlara sor istersen.
ridone93 Gkan a gerçekten laf atmamak gerek turkiyenin imkanları ile ancak yama yapabiliriz benimde en iyi yaptığım şey bu :) oyun yapmaya kalksalaar flash oyun yapabiliyolar ancak oda en güzel şekilde We ve PES oyunlarını turkiyenin oynayabileceği şekle getiriyo yabancılardan çaldığı bişey yok adam zaten oyunu ben yaptım demiyoki ;) ayrıca Gkan ın yamaladığı oyunlarda edit bölümünde yapımcılara girdiğinizde Gkan yazmıyor yapanlar yazıyor ... :D açıkcası bende tanışmak isterdim Gkan yapımcısı ile ondan öğrenebileceğim çok şey var ;)