Abiler bi sorum var?
Kitserver programini kullaniyorum ve böylece forma ekliyorum. Ama bazen ekledigim formalar olmuyor ve macta oyuncular formasiz cikiyorlar. (örnek: ingilterre formasini yüklüyorum, yapilmasi gelekenleri yapiyorum (uni sayisini yazmak,...) ama olmuyor.)
Bazen oluyor, bazen olmuyor. Formalar hep Bitmap ve hep 129 kb!
Yardim lütfen!!!