gerçek olsaydı güzel derdim ama inandırıcı değil... herifler alt kısmı tamamıyla reklam doldurmuşlar.. tlf umuz şu vs. diye... bir de zaten bu şekilde domain satın almak için ancak yabancı domainler kullanılabilir... yaw neyse ne ama size bunun saçmalık olduğuyla ilgili en azından 5 neden sunabilirim..
tekrar diyorum... gerçek olsaydı güzel derdim.. ama değil...